JAK MOŻEMY
WSPÓŁPRACOWAĆ
MOJE USŁUGI
Doradztwo | Interim Managment
Pomagam we wszystkich aspektach sprzedaży – od audytu działań sprzedażowych, poprzez stworzenie i wdrożenie strategii
sprzedaży, aż do rekrutacji i zarządzania zespołem handlowym oraz mentoringiem dla sprzedawców.

Audyt obszaru sprzedaży

Kanały pozyskiwania Klientów
Rezultat: Wypracowanie i uruchomienie aktywnych kanałów, generowanie szans handlowych (leadów). Przykładowo: cold calling (telefonowanie), cold mailing, social selling, w tym zimne wiadomości na Linkedin.

Proces sprzedaży

Umiejętności i kompetencje członków zespołu handlowego – mentoring i szkolenia

Wsparcie rekrutacji i wdrożenia handlowców

Stworzenie lub rewizja strategii sprzedaży

Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie zespołem handlowym

Procesy i standardy pracy w dziale sprzedaży

CRM
SZKOLENIA
Szkolę z najważniejszych kompetencji w obszarze sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą.

Skuteczne
spotkanie handlowe

Aktywne
pozyskiwanie klientów

Zarządzanie
zespołem handlowców

Efektywny
proces sprzedaży
JAK PRACUJĘ

Cel współpracy
Wypracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w celu zwiększenia przychodów.

Mierniki sukcesu:
– Liczba nowych klientów
– Poziom konwersji sprzedaży
– Liczba aktywności handlowych

Etapy współpracy:
1. Audyt obecnej strategii sprzedaży
2. Planowanie
3. Testy wypracowanych tez biznesowych
4. Przygotowanie do zwiększenia skali sprzedaży
5. Wdrożenie i weryfikacja działań

Rezultaty współpracy:
+ Wzrost liczby nowych klientów, dzięki wypracowaniu skutecznego procesu sprzedaży oraz efektywnych kanałów pozyskania klientów.
+ Wzrost konwersji sprzedaży poprzez wypracowanie i wdrożenie wysokiej jakości standardów pracy w dziale sprzedaży.
+ Skrócenie czasu zamknięcia sprzedaży oraz czasu pozyskania klienta dzięki wysokim standardzie prowadzonych aktywności przez handlowców, na każdym etapie procesu.
ZAKRES DZIAŁAŃ
1. Audyt obecnej strategii sprzedaży
- Segmentacja rynku oraz profil idealnego klienta
- Analiza byłych i obecnych klientów firmy jako podstawa do wypracowania narracji handlowej (motywacje zakupowe, profil osoby decyzyjnej, powody odmowy współpracy)
- Analiza konkurencji w celu zdefiniowania dobrych praktyk w sprzedaży
- Analiza produktu / usługi (cechy, korzyści oraz propozycja wartości) w celu przygotowania perswazyjnych materiałów sprzedażowych
- Analiza kanałów sprzedaży oraz kanałów generowania szans handlowych (leadów)
- Analiza etapów procesu sprzedaży oraz standardów działań
2. Planowanie – przygotowanie strategii sprzedaży
- Przy współpracy z działem marketingu ustalenie priorytetowych segmentów rynku, na którym działa firma oraz profilu idealnego klienta
- Kanały pozyskiwania szans handlowych
- Aktywne kanały pozyskiwania szans handlowych (inbound)
- Pasywne kanały pozyskiwania szans handlowych (outbound)
- Etapy procesu sprzedaży
- Materiały sprzedażowe oraz narracja handlowa
- Skrypt rozmowy handlowej
- Skrypt umawiania spotkań
- Schematy komunikacji z klientem
3. Testy wypracowanych tez biznesowych
- Przeprowadzanie testów
- Analiza wyników oraz rekomendacja działań
4. Przygotowanie do znaczącego zwiększenia skali sprzedaży
- Standard rekrutacji handlowca
- Standard wdrożenia handlowca
- Standard pracy handlowca
- Standard pracy managera sprzedaży
- Standardy pracy w sprzedaży (skrypty i schematy działań)
- Standard pracy na CRM
5. Wdrożenie i weryfikacja działań
- Mentoring działu sprzedaży
- Szkolenia
Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Zostaw kontakt, a oddzwonię i porozmiawiamy jak mogę Ci pomóc.
Nie lubisz formularzy?
Skontaktuj się ze mną
bezpośrednio!

dawid@efektywnasprzedaz.pl
