LogicalTrust
business case
Wyzwanie
Zespół LogicalTrust pozyskiwał nowych klientów głównie dzięki poleceniom i referencjom. Nie były wykorzystywane aktywne kanały dotarcia do klienta. Po wprowadzeniu do portfolio nowej usługi w zakresie security awareness, firma obrała za cel skalowanie sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów w Polsce i za granicą.
Moje działania
Cel: wypracowanie i wdrożenie strategii aktywnej sprzedaży dla nowej usługi firmy oraz weryfikacja tez biznesowych w celu przygotowania organizacji do skalowania.
Zakres:
- systematyzacja podstawowych założeń modelu biznesowego (część przychodowa) dla usługi SaaS
- analiza historyczna klientów i konkurencji w celu stworzenia materiałów sprzedażowych, narracji handlowej, określenia segmentów rynku na których firma ma działać oraz zdefiniowania profilu klienta
- opracowanie i wdrożenie procesu sprzedaży
- kanały dotarcia do klienta
- etapy procesu prowadzące do zamknięcia sprzedaży
- opracowanie i wdrożenie standardów aktywnej sprzedaży
- standard umówienia spotkania
- standard odbycia spotkania
- standard działania na kolejnych etapach procesu sprzedaży
- uruchomienie aktywnych kanałów generowania spotkań – leadowanie
- sprzedaż usług firmy poprzez osobistą aktywność handlową
- zbieranie informacji zwrotnej z rynku w celu dostosowywania oferty do aktualnych potrzeb grupy docelowej
- optymalizacja systemu CRM

Efekty
- zbudowanie od podstaw efektywnego, mierzalnego i skalowalnego modelu sprzedaży dla nowej kategorii produktowej
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywną sprzedaż
Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Zostaw kontakt, a oddzwonię i porozmiawiamy jak mogę Ci pomóc.
Nie lubisz formularzy?
Skontaktuj się ze mną
bezpośrednio!

dawid@efektywnasprzedaz.pl
